Szégyenfal

2009.11.18. 12:51

Amikor elkezdtem állást keresni, kb. az ötödik jelentkezés után rájöttem, hogy egy idő után biztos, hogy nem fogok mindenre emlékezni (na jó, már akkor kezdtem elveszteni a fonalat :)), úgyhogy egy doksiban elkezdtem összegyűjteni az összes általam megpályázott hirdetés szövegét, a jelentkezésem napját és a jelentkezési határidőt.

Ezt nagyon jól tettem - egyébként biztos más is így tesz -, mert most fel tudom használni ebben a blogban. A terv az, hogy mindenki okulására megnevezem az összes olyan hirdető céget (persze sajnos csak azokat tudom, akik névvel hirdettek/hirdetnek), akik azután, hogy a szerencsétlen álláskereső - jelenesetben én - építgette-szépítgette és elküldte a pályázati anyagát, arra sem veszik a fáradságot, hogy egy kétsoros emailben közöljék vele, hogy nem ő a nyerő.

Bárki, aki szeretne csatlakozni, küldheti a listáját!

A bejegyzés trackback címe:

https://kompakt.blog.hu/api/trackback/id/tr861534110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igaziatommaki 2009.12.18. 12:27:48

Én xcel táblában vezetem, mikor hova dátum, interjú, visszajelzés..stb.

Most már szűröm az állásokat úgy, h fejvadcégek nélküli ajánlatokat nézem csak, tehát közvetlenül a céghez jelentkezem, ha lehet: egy körrel kevesebb...
süti beállítások módosítása